.: AHLAN WA SAHLAN :.

setiap insan punya kesukaan sendiri dalam kehidupan,sama sepertiku,penulisan merupakan antara kesukaanku,aku tidak ketahui,Ramaikah orang yang menyukai penulisanku.Namun yang pasti,jika tiada kebatasan waktu bisa ku penuhi kesukaanku ini agar dari penulisan yang buruk bisa diperbaiki.

sahabat penulis

Isnin, 5 April 2010


mungkin ana akan memulakan kembali catatan di blog ana yang sudah bersawang nie...ntah ler tba2 rasa minat nak menulis@menaip malam nie,mungkin sebab ana sokmo tgk blog orang agaknya.. cam bez jer menaip,tp kena ada idea byk lar..pernah sahabat ana bertanya pada seorng seorang ulama' iaitu tuan Guru Hadi Awang tentang kehidupan beliau yang sibuk gan berjuang di medan dakwah,kadang-kadang ke serata dunia,namun masih punya masa untuk terbitkan buku,tuan Guru jawab beliau selalu menulis selpas waktu subuh,ruang masa di parlimen n dalam perjalanan ke satu destinasi yang jauh...Hebatnye tuan Guru.
Sebenarnya memang banyak faedah kita menulis samada di laman blog atau mana laman yang mampu memberi manfaat pada seseorng apabila membacanya..cuba kita lihat ramai ulama' suka menulis untuk manfaat yang mampu di rujuk walaupun mereka sudah tiada bersama kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

.:: SYUKRAN JAZILAN ::.

''Perjuangan belum berakhir,Andainya jasad dikuburkan,tinggalkan ruh perjuangan pada generasi akan datang agar nasih ada yang sudi meneruskan perjuangan yang di penuhi mehnah ini.Namun,ia sangat manis bagi setiap pejuang''