.: AHLAN WA SAHLAN :.

setiap insan punya kesukaan sendiri dalam kehidupan,sama sepertiku,penulisan merupakan antara kesukaanku,aku tidak ketahui,Ramaikah orang yang menyukai penulisanku.Namun yang pasti,jika tiada kebatasan waktu bisa ku penuhi kesukaanku ini agar dari penulisan yang buruk bisa diperbaiki.

sahabat penulis

Sabtu, 8 Mei 2010

salam perjuangan


Assalamualaikum..

Harinya makin hampir..ramai sahabat perjuangan akan meneruskan perjalanan dakwah ke medan yang sebenar,yang bisa menguji keikhlasan dalam perjuangan selama ini..

Sahabat,sekadar pesan dari diri yang menumpang tarbiyah dari ilmu mu,

Hati ini terlalu sayangkan kalian lantaran kalian merupakan pejuang-pejuang yang menegakkan kalimah ‘lailahailallah’..hati ini sejujurnya belum bisa berpisah dengan kalian,tetapi sudah menjadi adat setiap pertemuan akan berlaku perpisahan,hati Ini sejujurnya masih memerlukan tarbiyah dari kalian, kalian sentiasa mengawasi imanku dengan tazkirah-tazkirah kalian,

Sahabat,

Hati ini mengakui bahawa diri ini sebenarnya tidak setanding dengan jiwa-jiwa kalian,tetapi atas dasar kalimah ‘lailahailallah’.. kalian bisa menerimaku untuk bersama-sama kalian,aku bersyukur dipertemukan dengan sahabat seperti kalian.kalian tidak pernah mengadu letih di dalam berjuang,kalian tidak pernah mengeluh dalam meneruskan perjuangan,kalian sungguh hebat.

Sahabat,

Mungkin selepas ini kita tidak ketemu,jika ini berlaku,ku mengharap Allah makbulkan doaku untuk bertemu kalian di tempat yang kekal abadi,aku Cuma mengharap kalian dapat terus istiqamah dalam jalan ini,jalan yang Rasulullah asas seribu lebih tahun dulu..kalian mesti istiqamah.ya, di sana penuh dengan mehnah yang bisa melemahkan perjuangan ini,tapi hati ini percaya kepada fahaman Islam kalian,percaya pada iman kalian yang pasti akan istiqamah di lorong-lorong ini.

Sahabatku,

Ustaz huzaifah yang tinggi tawakal+amal islaminya dan ustaz fairuz yang hebat ukhuwah+ilmunya..teruskan perjuangan ini.

salam perjuangan dari ku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

.:: SYUKRAN JAZILAN ::.

''Perjuangan belum berakhir,Andainya jasad dikuburkan,tinggalkan ruh perjuangan pada generasi akan datang agar nasih ada yang sudi meneruskan perjuangan yang di penuhi mehnah ini.Namun,ia sangat manis bagi setiap pejuang''